– Op drukke dagen kan het zijn dat mijn afspraken iets uitlopen. Ik probeer dit altijd op tijd in te schatten en aan u door te geven. Er is binnen in de salon geen extra wachtruimte. U zult dan ook door mij worden gevraagd om even buiten of eventueel in de auto te wachten.
– De kapmantels en handdoeken worden na ieder gebruik gewassen, zodat er voor elke klant een schone kapmantel/handdoek wordt gebruikt.
– Komt u voor een kleurafspraak? Trekt u dan vooral niet uw nieuwste kleren aan. Uiteraard zorg ik ervoor dat u helemaal ingepakt wordt met handdoeken en een kapmantel. Tijdens het uitspoelen van de kleur kan het ondanks alle voorzorgsmaatregelen echter altijd gebeuren dat er wat water langs de nek loopt. Houd hier rekening mee.
– Wees op tijd. Bent u meer dan 15 minuten te laat op de afspraak, dan kan het zijn dat ik de afspraak moet verzetten/annuleren in verband met de aansluitende afspraak. Bent u zelf te vroeg op uw afspraak en/of ben ik nog bezig met de vorige klant? Dan zal ik u vriendelijk vragen om even buiten te wachten.
– Bent u ziek of flink aan het hoesten? Laat dit dan netjes weten en verplaats de afspraak. Komt u toch en heeft u duidelijk merkbare klachten waar ik mezelf niet prettig bij voel, dan kan het zijn dat ik zelf de afspraak alsnog annuleer. Bij twijfel mag u mij altijd even bellen, appen of mailen.
Heeft u een vraag over bovenstaande? Neemt u dan gerust vrijblijvend contact met mij op, info@chantyhairstyling.nl of 06-21199505.